Ziet u iets wat niet hoort of niet klopt? Rapporteren

Dit bedrijf heeft helaas nog geen omschrijving. Bent u echter de eigenaar van dit bedrijf? Claim dan uw pagina en vul uw gegevens aan, of help ons en je mede-bezoekers door dit bedrijf te tippen over deze vermelding.

Openingstijden

Maandag -
Dinsdag -
Woensdag -
Donderdag -
Vrijdag -
Zaterdag -
Zondag -

Is Onderhoud CV bedrijf Saricar Onderhoud en Installatiechniek Den Haag in Den Haag uw bedrijf?


Claim uw pagina, vul uw gegevens aan en word beter gevonden.

Binnen een paar minuten geregeld en volledig gratis!

Eigenschappen Onderhoud CV bedrijf

Niet bekend
Niet bekend
Niet bekend
Niet bekend

Beoordelingen

Waardering van bezoekers

Uitstekend
1
Heel goed
Gemiddeld
Matig
Vreselijk
1

Overzicht waarderingen

Eindcijfer 6.0
Eindcijfer: 6 gebaseerd op 3 beoordelingen
Deskundigheid
Flexibel
Klantvriendelijkheid
Prijs / kwaliteit

Hoe waardeer jij onderhoud cv bedrijf Saricar Onderhoud en Installatiechniek Den Haag uit Den Haag?

U dient ingelogd te zijn om een review te plaatsen. Nu inloggen of registreer een account.
Toon 
“Ga niet in zee met dit bedrijf!”
2 februari 2022 11:02
Sandra
Het is niet alleen een onbetrouwbaar bedrijf, ze zijn ook vreselijk onbeschoft. We hebben 3x een afspraak met ze proberen te maken om een fout te laten herstellen die ze gemaakt hebben bij een lekkage. Al die 3x zijn ze gewoon niet komen opdagen. Bij de 4e poging om een afspraak te maken, kreeg ik te horen dat het niet hun fout was en dat ze niet van plan waren om het te herstellen.

Nog afgezien van de schuldvraag, hadden ze me dit ook eerder kunnen vertellen en gewoon op een nette manier. Maar daar hebben de heren van dit bedrijf geen zin. Google maar eens op recensies van dit bedrijf en je zult zien dat ze wel heel erg veel ontevreden klanten hebben.
“Geen reparatie, wel hoge kosten en incasso”
11 april 2019 20:04
Geachte heer,

in mei 2018 hebben we een storing gehad van onze REMEHA CV ketel. Jullie hebben destijds gepoogd dit op te lossen. Helaas is dat niet gelukt. Hiervoor zijn jullie in totaal 3 maal langs gekomen. Uiteindelijk is het probleem in samenspraak met jullie opgelost door REMEHA zelf.
Onderstaande betalingen zijn door ons aan u verricht:

463,90 op 26 mei 2018
222,81 op 11 oktober 2018 (180917)
en vandaag 217, 20 (2018-0651)

Aangezien wij in de veronderstelling waren reeds all openstaande bedragen te hebben betaald, overigens zonder dat door Saricar het probleem is verholpen, is de laatste factuur blijven liggen. Deze kwam vandaag bij het bijwerken van de administratie naar voren. Vanwege het dreigement om aanmaningskosten in rekening te brengen, heb ik deze maar betaald en heb met u gesproken.

U reageert niet meer, vandaar deze review. Slechte service en zeker niet in zee gaan met deze firma.
Deskundigheid
Flexibel
Klantvriendelijkheid
Prijs / kwaliteit
“uitmuntende sevice”
25 februari 2018 22:02
Zaten zaterdag in de kou onze ketel was stuk mijn man is slecht ter been de monteur was er binnen 45 minuten
De ketel was oud en de reparatie was duur iets met de wisselaar had de monteur uitgelegd hij adviseerde om een nieuwe te nemen
Dacht dit gaat enkele dagen duren belden met zijn collega deze was vrij had het probleem uitgelegd 3 uur later hadden we een nieuwe ketel en hij werkte al weer
wat een service en wat een begrip voor de situatie chapeau heren in eenwoord geweldig nogmaals duizend maal dank voor deze fantastische service
Deskundigheid
Flexibel
Klantvriendelijkheid
Prijs / kwaliteit
Wilt uw als eigenaar van deze vermelding notificaties van nieuwe beoordelingen ontvangen?

Stap direct over naar een betaalde vermelding,
of bekijk nu alle mogelijkheden.