Profiel van Boudewijn

Laatst geplaatste recensies

“Geen reparatie, wel hoge kosten en incasso”
11 april 2019 20:04
Geachte heer,

in mei 2018 hebben we een storing gehad van onze REMEHA CV ketel. Jullie hebben destijds gepoogd dit op te lossen. Helaas is dat niet gelukt. Hiervoor zijn jullie in totaal 3 maal langs gekomen. Uiteindelijk is het probleem in samenspraak met jullie opgelost door REMEHA zelf.
Onderstaande betalingen zijn door ons aan u verricht:

463,90 op 26 mei 2018
222,81 op 11 oktober 2018 (180917)
en vandaag 217, 20 (2018-0651)

Aangezien wij in de veronderstelling waren reeds all openstaande bedragen te hebben betaald, overigens zonder dat door Saricar het probleem is verholpen, is de laatste factuur blijven liggen. Deze kwam vandaag bij het bijwerken van de administratie naar voren. Vanwege het dreigement om aanmaningskosten in rekening te brengen, heb ik deze maar betaald en heb met u gesproken.

U reageert niet meer, vandaar deze review. Slechte service en zeker niet in zee gaan met deze firma.